Re: [ITPOLITIK] Morten Helveg og åbne standarder

On Fri, Jan 27, 2006 at 09:18:55PM +0100, Egon Andersen wrote:
> Keld J|rn Simonsen wrote:
> <cut/>

> Jeg synes det er lidt spøjst at der findes ovennævnte definition og
> samtidigt definitionen på:
> http://www.aaben-standard.dk/
>
> Begge har dkuug som enten forfatter eller støtter, men det er altså ikke
> den samme ordlyd i de tre punkter i definitionen af Åbne Standarder.
>
> Det er vel nærmest symptomatisk for hvor svært det er at definere hvad
> man mener "åbne standarder" dækker over.

http://std.dkuug.dk/dkuug/standarder.html er ældre end
http://www.aaben-standard.dk/ - men den sidste bygger på den første.
Sådan er det med mange specifikationer, de findes i flere versioner.
Den nyeste antages så at have forrang for de ældre.

Hilsen
Keld