Re: [ITPOLITIK] Gyldendal om Wikipedia

Anders Aspegren Søndergaard skrev:

>  Gyldendal spår initiativet gode chancer i kampen mod gratis,
>  brugerstyrede leksika som Wikipedia.
>
>  - Det er fuldt af fejl, siger redak-         /* Dette fik mig til at
> studse noget */
>  tør Lars Boesgaard for Gyldendal.

> Må Gyldendal, rent lovligt, sige sådan noget, og er der nogle der
> ved om de har dokumentation for påstanden?

Hvis de _har_ dokumentation for påstanden, så må de muligvis godt, men
generelt er sammenlignende reklame vist et ret kritisk punkt i den
danske markedsføringslovgivning.

Du kan jo eventuelt kontakte Forbrugerombudsmanden (der har tilsyn med
overholdelse af Markedsføringsloven), og forhøre dig om det er lovlig
reklame.

Jacob
--
"The current state of knowledge can be summarised thus:
 In the beginning, there was nothing, which exploded."