Re: [ITPOLITIK] Lad os høre dine ønsker til Folket ingets hjemmeside

> Skal vi skrive til folketingets webmaster med et krav om
> at hver gang de lægger et Microsoft Word dokument
> ud på hjemmesiden, så skal det samme dokument også
> findes i Åben Dokument format,

Hva med å slutte med å stå med luen i hånden som en Husmann.

Krev din rett - Forlang ett åpent format utelukkende.
doc filer hører ikke hjemme i offentlig virksomhet.

Personlig foretrekker jeg PDF så sant det ikke skal redigeres.

Å kreve brødsmuler fører ikke noe sted.

Krev din rett. Spark doc lortet ut i vinterkulden og steng døren.

www.stortinget.no
http://www.odin.dep.no/repub/05-06/stprp/30
http://odin.dep.no/krd/sami/dok/oddas/016091-990237/dok-bn.html

Jeg ser bare PDF jeg :-)