Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv på computeren

Niels Elgaard Larsen skrev:
Jesper Krogh skrev:

I sslug.itpolitik, skrev Niels Elgaard Larsen:

DR skal vel ikke _kun_ være _dansk_ kultur. Det er ikke DF du er medlem
af, vel? ;-)

Jeg skrev kun dansk kultur fordi det var et svar til Jesper.

Nej, du postede en liste hvor du havde taget DR's program og frasorteret alt der ikke var dansk og kaldte det overflødigt og unødvendigt for en public service kanal. Det var dig der bragte det danske/ikke-danske ind i debatten.

Det gjorde jeg altså ikke. Jeg skrev "Jeg betrager ikke [liste] som en del af dansk kultur. Derfor er DR ikke i samme kategori som
nationalmuseet."

Det er godt nok en del år siden, jeg har været der, men der befinder sig da vist en stor del udenlandske effekter netop på Nationalmuseet. Netop ting hjembragt fra Dawsons Creek, Bahrain, Stockholm og lignende steder.

Jeg skrev hverken "overflødigt" eller "unødvendigt". Og Onsdagslotto er vel dansk.

Nej, det er lige præcis ikke kun dansk men et samarbejde med bl.a. Island, Finland, Norge mm.

Men i øvrigt mener jeg at det meste af listen er overflødigt på en public service kanal (Mads siger god for mobningsprogrammet, så den køber jeg). Det var ikke kun fordi de var udenlandske, sådan var programmet bare den dag.