Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv på computeren

On Wed, 24 Aug 2005, Jesper Krogh wrote:

> Jesper (Der betragter DR (TV og Radio) som en vigtig del af dansk
> kultur)

Jeg er sådan set enig. Selvom jeg ikke har TV ville jeg godt kunne
acceptere at skulle betale Public Service licens over skatten. Men der er
en del, som jeg ikke betragter som Public Service (f.eks. Hollywood-film
og quiz-shows). Disse skal derfor væk fra DR, før jeg synes det er OK. Og
det behøver ikke at blive lige så seriøst som P1 - f.eks. vil jeg finde
det OK at sende film som f.eks. "Kongekabale".

/Ole
--
Ved du, at du med fri software har friheden til at:
* Køre programmet