Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv påcomputeren

I sslug.itpolitik, skrev Michael Nielsen:
>  Jeg syntes det sært at putte licens fjernsyn i den samme katagori som
>  veje, skoler, sygehuse, og skat.   Da det er kun veje, skoler, sygehuse
>  og skat som er noget der er fundamentalt til et samfund.   Ingen licens
>  betalt medie, og hvad så?  Der er næsten 100 andre alternative tv
>  kanaler, jeg tror min sattelit modtager talte ca 280 kanaler (tv +
>  fjernsyn) da jeg sidst tunede den, hvor af jeg tror ca 6 danske ikke
>  licens betalte TV kanaler.

Lad os så bare putte den i samme kategori som Nationalmuseet.. der
kommer vi heller ikke allesamme, så det kunne også fint alene være
brugerfinanseret. Med det resulatat at sikringen af vores kulturarv gik
fløjten...

Jesper (Der betragter DR (TV og Radio) som en vigtig del af dansk
kultur)