Re: [ITPOLITIK] En politisk platform ?

Tirsdag den 23. august 2005 13:49 skrev Ole Tange:

> Næh, for Pentium CPU'en kan ikke kopieres blot ved at kopiere
> informationen. Jeg kan f.eks. ikke bruge CD'er som lagringsmedie af
> Pentiummen og få den til at virke. Siliciumen er derfor ikke blot et
> lagringsmedie, og Pentiumen er derfor afhængig af den fysiske
> repræsentation.

> Uden et kende DASK så ville jeg tro, at lagringsmediet (ledninger) kunne
> udskiftes med et andet lagringsmedie. ROM'men er derfor uafhængig af den
> fysiske repræsentation.

Ledninger virkede jo kun i bestemte omgivelser. Ligesom pentiummen. I den ene
situation argumenterer du for at du ikke må skifte omgivelserne ud, i den
anden for at du godt må?

Mads

Sending Blizzard 100,000 e-mails isn't going to get Starcraft ported to
Linux. Selling 100,000 copies of Quake III is.

            - Scott Draeker, Loki soft, on advocating for Linux games.