Re: [ITPOLITIK] Forskellen mellem GPL v1 og v2

On Sun, 21 Aug 2005 10:02:41 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Har du også en fornemmelse af hvad ændringerne fra v.2 til v.3 kommer
> til at bestå af?

En af de ting som skulle blive behandlet er problematikken med at man i
dag kan have programmer på nettet. Altså hvornår er noget intern brug
og hvornår er det offentlig brug når det er på internettet.
altså hvad der basalt set beskrives her:
http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#UnreleasedMods

MVH
Kim