Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv på computeren

Jesper Krogh skrev:

> Elselskaber, A-kasser, telefonselskaber har alle meget nemmere ved at
> "lukke for det varme vand", hvis kunden ikke betaler.

TV3 kan da også lukke for det varme vand, hvis kunden ikke betaler. Der er
vist allerede dekoderkort til DR2, men gratis.
De fleste modtager formodentlig DR gennem kabel-TV og antenneforeninger,
hvor man også kan lukke for det varme vand.

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug