Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv på computeren

Jesper Krogh skrev:
> [...]

Nu er både DR og TV2 allerede fuldstændigt underlagt politisk kontrol,
så jeg har svært ved at se hvordan det skulle blive værre af at dette
blev formaliseret og synliggjort.

> Jeg går ind for at løbe risikoen. Alternativet (som det er nu) er
> ringere, da jeg er med til at betale for en del der unlader at
> betale deres licens og dermed betaler jeg mere end jeg burde.

Så du mener at de der ikke har tv (f.eks. undertegnede) bør betale for
det skidt TV2 sender, også selvom vi 1) ikke ser det og 2) ikke har en
tv-modtager [1]?  Med den holdning er det klart at det eneste der
giver mening er at finansiere tv-stationerne over skatten [2].

> Endividere har jeg svært ved at se fordelen i at vi skal finansere
> en opkrævningsafdeling også.

Det er der noget om.

Jacob

[1] Lige nu bor jeg i Italien, men jeg havde heller ikke tv inden jeg
    flyttede derned.
[2] Men det er ulovligt for TV2's vedkommende.
--
No trees were killed in the sending of this message.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.