Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv på computeren

Onsdag den 17. august 2005 20:04 skrev Michael Nielsen:

> Skole er noget alle skal igennem for at samfundet overlever - ergo
> betales over skat.

Hvad med dem der ikke har nogen børn?

Du kunne videreføre dit argument - hvad mange gør - til at skoler skulle
betales af forældrene. Så har de jo et valg.

Mads

The irony is that Bill Gates claims to be making a stable operating system
and Linus Torvalds claims to be trying to take over the world.