Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv på computeren

Onsdag den 17. august 2005 13:44 skrev Jørgen Heesche:

> Finansering over skatten betyder bevilling på finansloven, og dermed
> politisk indflydelse på programfladen og risiko for ringere tv.

Og, du mener ikke der er politisk indflydelse nu? (DR bestyrelsen og
øresundsprojektet, mv)?

Alternativt: Ville vi få bedre teater på det kongelige, hvis det blive
finansieret via en licens?

Mads

I don't even consider working for MS Shops, or shops with extensive MS
deployment anymore. These companies are rape victims, and too self-abusive to
get away. Why waste time trying to help those who will not help themselves?
                                                       - David C. Manchester