Re: [ITPOLITIK] Licens for at se tv på computeren

I sslug.itpolitik, skrev Jørgen Heesche:

>  Finansering over skatten betyder bevilling på finansloven, og dermed
>  politisk indflydelse på programfladen og risiko for ringere tv.

Jeg går ind for at løbe risikoen. Alternativet (som det er nu) er
ringere, da jeg er med til at betale for en del der unlader at betale
deres licens og dermed betaler jeg mere end jeg burde.

Endividere har jeg svært ved at se fordelen i at vi skal finansere en
opkrævningsafdeling også.

Jesper