Re: [ITPOLITIK] Information og ironi

I sslug.itpolitik, skrev Carsten Svaneborg:
>  På http://www.sslug.dk/presse/ vil du dog se en del
>  pressemeddelelser der handler om alt andet end patenter.
>
>  Jeg har tidligerer foreslået at SSLUGs bestyrelse udpeger
>  en person med ansvar for public outreach, dvs. en der
>  reagerer på sager i medierne og sørger for at være offentlig
>  megafon for SSLUGs medlemmer, og kontakt person for
>  journalister, der ønsker SSLUGs mening om hvad som helst.

Ja, det syntes jeg også. Jeg har dog meget, meget sværere ved at finde
personen.

>  F.eks. var der i går en nyhed på CW fra de radikale om
>  åbne standarder, det ville være naturligt for SSLUG at
>  have en holdning om dette, men den tilsyneladende
>  holdning er tavshed.

Eller stress.. eller manglende aktive der prioriterer det højt nok
eller..

Der er faktisk ret mange ting, hvor det ville være godt/naturligt at vi
blandede os lidt i debatten. Det kræver bare tid og den tid skal
prioriteres og i sidste ende tages fra noget andet.

Det kan være at den generelle holdning er at "det går jo godtnok" så
hvorfor prioritere højere?..

Jesper - Der forhåbentligt bliver mere aktiv henover efteråret :-)