Re: [ITPOLITIK] Information og ironi

From: Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug>
To: sslug@sslug
Subject: Re: [ITPOLITIK] Information og ironi
Date: Wed, 03 Aug 2005 04:38:02 +0200

Steen Engholm skrev:

> Jeg vil gerne fastholde patentlovgivningens kommercielle aspekt .
(..)
> Jeg vil mene den ensidige harcellering over skriftliggørelsen af
> software-patentering,

Jeg ved ikke hvad du mener med skriftliggørelse. Og jeg harcellerer ikke.
Jeg bekæmper tiltag til lovgivning, som jeg finder skadelig.

Jeg vil nødigt nå det punkt hvor min kritik bliver vendt til .. kritik . Skriftliggørelsen kan vi ikke løbe fra . Idealbegreberne sat til side tumler vi jo rundt i en verden af vilkår, og skriftliggørelsen er en af dem . Det er uretfærdigt at patentlovgivningen bliver momentum for alt det som trænger siges eller skrives om fri software .

Log på MSN Messenger direkte fra nettet  http://webmessenger.msn.com/