Re: [ITPOLITIK] Hvorfor Bill Gates vil have 3.000 patenter pr. år.

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Måske kunne man høste nogen flere bidragydere på den konto?

Der er foroevrigt også brug for en webmaster, dvs. en der har
lyst til at lave policy for wiki siderne, og hvordan
informationen kan strukturerers, og sørge for at alle sider
kan findes fra andre sider osv.

> Jeg vil da gerne poste historien, hvis du vil skrive siden på
> engelsk og give mig et link til den.

Jeg ville gerne have feedback fra brugerer hvad de syntes,
specielt mht. svar tid først, da jeg syntes det til tider
går langsomt.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org