Re: [ITPOLITIK] Hvorfor Bill Gates vil have 3.000 patenter pr. år.

Mandag den 1. august 2005 13:13 skrev Carsten Svaneborg:

> En måde er at hjælpe med at forbedre patent databasen på gauss.ffii.org,
> jeg har lavet et web interface for maintainance af databasen, der kan
> anvendes af enhver der har registeret som bruger og er logged ind på
> sitet.

Carsten - som sædvanligt imponerende. Hvad med at få nedenstående på på
engelsk, og poste en historie om det til slashdot/groklaw?

Måske kunne man høste nogen flere bidragydere på den konto?

Jeg vil da gerne poste historien, hvis du vil skrive siden på engelsk og give
mig et link til den.

Mads

Value your freedom, or you will lose it, teaches history. "Don't bother us
with politics," respond those who don't want to learn.

        - Free software proponent, Richard M. Stallman