Re: [ITPOLITIK] IBM's kunder er ikke brugere af hælersoftware

Jesper Krogh wrote:

> Ahh, jeg er bare ikke så god til at navigere det berlinske site.

> Det syntes jeg også..

Berlingske vil næppe fjerne artiklen, og det er også udmærket.
Vi kan jo ikke have et system hvor journalisterne må trække artikler
tilbage bare fordi nogen ikke bryder sig om dem.
Jeg vil tro at journalisten der har skrevet den, også står inde for den.
Det er så bare ærgerligt at han ikke har sat sig bedre ind i sagen.
Man må også sige at den er temmelig kompliceret. Hvem her inde
kan med hånden på hjertet sige at de har fuldt overblik over SCO sagen ?

Martin.