Re: [ITPOLITIK] Finn Morsing - Godkender redaktionen anonyme indlæg?

On Mon, 23 Jun 2003, Jesper Krogh wrote:

> Jeg tror det er denne:
> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=333910/
>
> Men det er blevet rettet her i løbet af formiddagen, så nu er der
> forfatter på, men det var der ikke i morges.

Nå Finn Morsing. Så bliver det jo straks lidt mere morsomt.

Jeg skrev engang et hvast brev til ComputerWorld hvor han var
chefredaktør, hvor jeg beklagede mig over at han nu for anden gang
havde krænket min ophavsret til nogle af mine billeder. Han sendt mig
så et papirbrev hvor han skrev at han havde forbudt alle sine
journalister nogensinde mere at anvende nogle af mine billeder. Vældig
morsomt.

CW har iøvrigt efterfølgende anvendt nogle af mine billeder, uden at
krænke min ophavsret.

Måske burde jeg have kaldt Finn enten hæler eller tyv... :-D

For at undgå injurier, vil jeg dog nøjes med at sige at han/CW havde
krænket min ophavsret.

/hans
If creativity is the field, copyright is the fence.
					-- John Oswald