Re: [ITPOLITIK] Høringen i går

"Steen Jensen" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
<meget snip> Det gik gennem daværende Datacentralen, der i form af
> CSC udtalte sig positivt. At KMD (Kommunedata) desværre ikke er lige så
> fleksible leverer Hanstholm Kommune jo et fint bevis på.
Kan du uddybe det lidt.
Det er ikke mit indtryk, at Hanstholm har fået problemer i forb. med KMD ved
overgangen til StarOffice, men det kan være smuttet for mig.
Der er mit indtryk (men det er ret gammelt efterhånden), at KMD er meget
fleksible mht. at lave udtræk fra deres forskellige centrale systemer /
definere filer til input i samme, og at formattere dem i et brugbart format.
Hanstholm Kommune har bare ikke rigtigt nogle OSS programmer at bruge den
slags i, eller til at generere input med.
Men jeg læser meget gerne din uddybning.