Re: [ITPOLITIK] Re: Gravøl for fri software på Den Blå Hund i aften kl. 20:30

Erik Lange wrote:
> Jeg kan stadig tilbyde et hostet CMS der gør det muligt for mange
> webmastere at oprette og organisere indhold, uden andre værktøjer end
> en webbrowser. Det er samme system DFD kører på.

swpat.dk er ret primitiv og fungere ved at uploade nye sider via ftp,
(mirrordir tager sig af synkronisering) og bruge et perlscript til at
addere layout, htmltidy'e siderne, lave oversigt over sider og sidst
updateret og indsætte forfatter data på siden osv.

Så en 2-3 webmastere burde sagtens kunne updatere indeholdet uden
store problemer, så længe flere mirrordir ikke kørers parallelt.

> Jeg vil også gerne hjælpe med vedligeholdelse og oplæring af
> webmastere/indholdsbidragere.

Tak. Jeg vil dog forslå at vente indtil behovet er der.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk