Re: [ITPOLITIK] Fwd: [ffii] McCarthy wins in JURI

Erik Lange wrote:
> Når du skriver "vi" herover, hvem tænker du så på ?

Vi som "ikke kun mig" eller dem fra Eurolinux.
Jeg håber alle vil bidrage til dette projekt.

> I DFD har "vi" tidligere haft kontakt med MEP'ere der så positivt på
> vore indvendinger. Vi har desværre ikke den helt detaljerede viden om
> alle aspekter af swpat,

Det er en kvalifikation. ;*)

Husk at MEPer heller ikke er økonomer eller jurister (borset fra i JURI)
så en SMV der ringer og forklarer sine problemer med patenter på jordniveau,
vil formodeligt tælle langt mere end hvis jeg kommer og ønsker at diskutere
økonomisk teori.

> og vil derfor meget gerne samarbejde med SSLUG og swpat.dk og andre
> interesserede parter om at gennemføre en massiv oplysningskampagne.

Godt!!   Første problem er organisering og kommunikation.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk