Re: [ITPOLITIK] Økonomisk forklaring (was: Gravøl for fri software...

On Wed, 18 Jun 2003, Carsten Svaneborg wrote:

> Plenum forsamlingen vil være mere modtagelig for økonomiske
> argumenter, og består ikke udelukkende af jurister.
>
> Så slaget er ikke tabt på forhånd. Men hvis vi ikke gør noget i
> Plenum så er slaget tabt.

Det du så reelt siger, er at vi skal lave et notat som i forståelige
termer forklare at der er dårlig økonomi i at have softwarepatenter?

Og hvis Plenum så forstår dette, så kan vi vinde noget?

Så er det måske knap så sort som jeg ser det...

mvh/hans
If creativity is the field, copyright is the fence.
					-- John Oswald