Re: [ITPOLITIK] Re: Gravøl for fri softwarepå Den Blå Hund i aften kl. 20:30

On Wed, 18 Jun 2003 11:56:54 +0200
Erik Lange <sslug@sslug> wrote:

> Bør vi så ikke samle vore kræfter, og oplyse vore politikere om
> hvordan vi ønsker lovene ændret ?
>
> Kunne man ikke f.eks. gøre det ved en form  for høring, eller ved at
> leve en serie debatmøder, med en eller to politikere hver gang ..
> eller lave en række interviews med politikere, og spørge hvordan de
> mener vi kan indrette disse love fornuftigt.

Jo, det mener jeg at vi skal. Uden at sætte uoverkommelige mål
om, at der skal være fodslag og enighed blandt medlemmerne,
lad os som interessenter gøre opmærksom på, at vi er her, er
aktive, og at vores interesser er i fare.

Samtidigt må vi erkende, at der for andre områder kan være andre
forhold, som gør sig gældende, og at vi ikke ønsker dem indblandet
i debatten. (Det tror jeg også, at Erik L. mener.)

Hilsen Donald