Re: [ITPOLITIK] Fwd: [ffii] McCarthy wins in JURI

On Wed, 18 Jun 2003 12:05:42 +0200, Carsten Svaneborg
<sslug@sslug> wrote:

>Grundlæggende betyder det at vi har tabt afstemningen i JURI, men den
>endelige afstemning er i Plenum.
>
>Missionen syntes derfor at sørge for at der kommer et fornuftigt
>minimumsforslag der sikrer at direktivet ikke bliver totalt nonsens
>som JURI udvalget stemte for det.
>
>Samt at forsøge at forklare så mange MPer som muligt hvorfor de skal
>stemme som vi ønsker de skal stemme.

Når du skriver "vi" herover, hvem tænker du så på ?

I DFD har "vi" tidligere haft kontakt med MEP'ere der så positivt på
vore indvendinger. Vi har desværre ikke den helt detaljerede viden om
alle aspekter af swpat, og vil derfor meget gerne samarbejde med SSLUG
og swpat.dk og andre interesserede parter om at gennemføre en massiv
oplysningskampagne.

Har det interesse ?

Hilsen,
Erik L.