Re: [ITPOLITIK] Re: Gravøl for fri software på Den Blå Hund i aften kl. 20:30

On Wed, 18 Jun 2003 10:03:42 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg tror nærmere vi bør formulerer problemet så vi er sikker på at
>gennemsnitsdanskeren forstår det. Er dette først gjort, så er det
>nemmere at overbevise en politiker om at der også er et problem.

Naturligvis - men man kunne også sige, at formuleres det så
politikerne kan forstå det, så vil gennemsnitsdanskeren også kunne
forstå det ;-)

Jeg tror det er lige komplekst for begge grupper...

Og Hans startede jo med at skrive, at han har prøvet at forklare det
igen og igen, men ingen forstår det. Så det er altså det som er
problemet. Om dem der ikke forstår det så er politikere eller
gennemsnitsdanskere, er lige skidt. Hvis vore forklaringer ikke
forstås, så har vi et problem,og skulle måske prøve noget andet end
det vi hidtil ikke har haft held med.

Hilsen,
Erik L.