Re: [ITPOLITIK] Fwd: [ffii] McCarthy wins in JURI

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Jeg ved godt at jeg burde være bedre orienteret, men nogen gange ville det
> være lækkert med bare en enkelt linie om hvad det betyder, f.eks. "det er
> ikke så godt", eller "det lyder jo udemærket".

Grundlæggende betyder det at vi har tabt afstemningen i JURI, men den
endelige afstemning er i Plenum.

Missionen syntes derfor at sørge for at der kommer et fornuftigt
minimumsforslag der sikrer at direktivet ikke bliver totalt nonsens
som JURI udvalget stemte for det.

Samt at forsøge at forklare så mange MPer som muligt hvorfor de skal
stemme som vi ønsker de skal stemme.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk