Re: [ITPOLITIK] Re: Gravøl for fri software på Den Blå Hund i aften kl. 20:30

On Wed, 18 Jun 2003 11:24:28 +0200 (CEST), Hans Schou <sslug@sslug>
wrote:

>Den næste slag er at få ændret de love der lige er blevet vedtaget.
>Det er sådan jeg ser på det, måske lidt sortsynet. Her har vi lige så
>meget tid vi skal bruge, for der er ingen dato på.

Bør vi så ikke samle vore kræfter, og oplyse vore politikere om
hvordan vi ønsker lovene ændret ?

Kunne man ikke f.eks. gøre det ved en form  for høring, eller ved at
leve en serie debatmøder, med en eller to politikere hver gang ..
eller lave en række interviews med politikere, og spørge hvordan de
mener vi kan indrette disse love fornuftigt.

Hvad mener de er fornuftigt.

Er det de mener er fornuftigt, foreneligt med videnspatenter og i
govet fald hvordan ?

Hvis ikke videnspatenter er foreneligt med det de definerer som et
fornuftigt samfund, hvad vil de så gøre for at ændre eneretslovene på
europæisk plan, så vi får nogle fornuftige love ?

Hilsen,
Erik L.