Re: [ITPOLITIK] SCO dømt for FUD

Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> Det er jo et spørgsmål om sund kildekritik.

[...]

> Hvad bygger din skepsis overfor Novell på ?

Jeg har ingen dybere skepsis over for Novell end jeg har over for
SCO. Mit bud er at SCO rent faktisk mener at de besider de rettigheder
som de finder overtrådt og at der derfor er tale om at selskaberne
rent faktisk ikke er enige om hvilket rettigheder der er overført til
SCO.

Jeg kan derfor ikke bruge Novells udtalelse til noget som helst andet
end enhver anden virksomhed der udtaler sig efter at have fået SCO's
truselsbrev. Det ville have været meget bedre hvis Novell tydeligt
kunne have sagt 'Vi kender koden og har ikke kunne identificeret
krænkelser. Iøvrigt menre vi ikke at SCO har de rettigheder de
påkalder sig'. Det har de bare ikke gjort, de har kun sagt det sidste
og så hvad man kunne forvente af en der har modtaget trusselsbrevet.

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun