Re: [ITPOLITIK] Ny PM om SCO's FUD og swpat ?

On Mon, 02 Jun 2003 09:29:52 +0200, Peter Makholm <sslug@sslug>
wrote:

>'... hvis der ikke foreligger bevis ...'
>
>Ikke et ord i dit citat om at Novells udmelding har nogen som helst
>relevans og det er den jeg forholder mig til her.

Jamen, hvor vil du hen ?

Jeg mener Novells udmelding har relevans - ok ?

Jeg gider ikke gå ind i en diskussion, hvor du beder mig overbevise
dig om, at det har relevans.

Men du må da gerne fortælle mig hvorfor du mener det ikke har relvans.

Hilsen,
Erik L