Re: [ITPOLITIK] Ny PM om SCO's FUD og swpat ?

Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> "Andre har besluttet sig for at slå igen. De tæller den tyske
> Linux-lobbyistgruppe Linuxtag, der har erklæret, at den vil rejse
> søgsmål mod SCO Group, hvis der ikke foreligger bevis for den stjålne
> kode senest i dag."

'... hvis der ikke foreligger bevis ...'

Ikke et ord i dit citat om at Novells udmelding har nogen som helst
relevans og det er den jeg forholder mig til her.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance