Re: [ITPOLITIK] ISO/IEC 15445 (was: EFTERLYSNING Venner af åbne standarder

On Sun, 29 Dec 2002, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Det er langt bedre.
>
> Jeg véd godt mine tirader mod W3C er svære at leve efter.
> De har desværre sat sig på centrale specifikationer.
> Men ISO HTML er et langt bedre moralsk bud, IMHO.

Hvad er egentlig forskellen på ISO og W3C?

(til udenforstående kan jeg lige nævne at ovenstående er ret provokerende
spørgsmål til Keld, for jeg har fisket efter det længe. Men det ser ret
uskyldigt ud ik'? :-)

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell