Re: [ITPOLITIK] EFTERLYSNING Venner af ???arder

On Sun, Dec 29, 2002 at 11:14:53PM +0100, Hans Christian Studt wrote:

> Det lyder godt.

> Jeg giver dig ret i at dette emne ikke udelukkende er et Linux
> eller OSS emne, men jeg har endnu ikke fundet bedre fora end
> sslug-itpolitik (med en faktastisk respons) til enmet.

> Jeg synes bestemt alle de nævnte er relevante, men har selv
> mest beskæftiget mig med W3C-standarderne, så mit forslag er
> at lægge ud med dem (især dem hvor der findes
> valideringsværktøjer til). Jeg kan f.eks. bidrage med
> opfølgning på hvordan hjemmesider validering idet jeg har
> udviklet nogle værktøjer til automatisk at validere og
> gen-validere hjemmesider.

> [...]

DKUUG har en gruppe omkring standardisering, sslug@sslug
Alle kan melde sig til denne gruppe, også selvom man ikke
er medlem af DKUUG, kontakt sslug@sslug om dette.
DKUUG har lidt penge, og en lang og glorværdig indsats
omkring åbne standarder, så det er nok et godt sted at starte.

Venlig hilsen
keld