Re: [ITPOLITIK] EFTERLYSNING Venner af åbne standarder

On Sun, 29 Dec 2002, Joergen Ramskov wrote:

> Quoting Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug>:
> Findes der i øjeblikket nogen erstatning for W3C's anbefalinger? I øjeblikket
> har vi vel ikke andre muligheder end at benytte os af dem?

Ja da! ISO-HTML, men det er altså MEGET begrænset hvad det har
med (kan du sige html 1.1 :o)

W3C er efter min mening klart at foretrække, selv om de er ved at bleve
lidt for venligt stemt over for lukkede standarder.

Nogen der har for meget tid og som har lyst til at lege med DTD for
html/CSS osv :o) Tror desværre at det vil tage en ny gruppe laaaang tid
at komme op på et niveau hvor W3C er nu.

MVH
Kim