Re: [ITPOLITIK] EFTERLYSNING Venner af åbnestandarder

On Sun, 2002-12-29 at 20:00, Hans Christian Studt wrote:
> Jeg håber der er nogen som har lyst til at bidrage og på anden
> måde deltage i dette arbejde og er meget åben over for alle
> forslag til hvordan man bedst kan gribe det her an.

Det var da et genialt og dejlig konkret forslag. Jeg vil meget gerne
deltage i sådan et projekt.

Da jeg efter at have skimmet de sidste par dages udvekslinger på
sslug-forening efterhånden har mistet troen på SSLUG som en forening der
vil gøre en forskel skal vi nok ud søge andre steder efter de ting der
er behov for (webserver, mailserver etc.). Måske kan frisoftware.dk
hjælpe os med startomkostningerne.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at diskutere om projektet skulle
begrænse sig til W3C-standarderne. IETF, ISO, OASIS og andre kunne vel
egentlig være ligeså relevante? Det bliver utvivlsomt et større arbejde
men der jo heller ingen der siger at vi skal være færdige i morgen?

--
Anders Feder <sslug@sslug>