Re: [ITPOLITIK] sslug og it-politik i fremtiden

On Mon, 23 Dec 2002 22:29:09 +0100 (CET)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> _Vrøvl_.

Unskuld min danska, men hvad betyder vrövl?

> Du er et glimrende eksempel på en delmængde af bestyrelsen
> der er uden for pædagoisk rækkevidde. Jeg har talt med
> adskillige politikere der forstod mere af hvordan de her
> ting kommer til at fungere i praksis end du gør.

Jag har i bestyrelsen arbejdet med Makholm. Han har på ingen
tidspunkt varit "uden for pædagoisk rækkevidde". Den
feedback jag fått fra Makholm er jag meget meget glad för.

//Erik