Re: [ITPOLITIK] sslug og it-politik i fremtiden

On Mon, 23 Dec 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> _Vrøvl_.

Jeg ville nu kunne forstå meget....

> Du er et glimrende eksempel på en delmængde af bestyrelsen der er uden for
> pædagoisk rækkevidde. Jeg har talt med adskillige politikere der forstod
> mere af hvordan de her ting kommer til at fungere i praksis end du gør.

> Skal vi aftale at du kan svine mig til i et indlæg og så stopper vi der?

Kan vi ikke godt komme videre end dette?
I to er ikke gode venner - det ved vi godt....
men det er godt nok ikke produktivt.

 Fear is the main source of superstition, and one of
 the main sources of cruelty.
 To conquer fear is the beginning of wisdom.
 -- Bertrand Russell