Re: [ITPOLITIK] Nyhed fra Ritzaus Bureau

On Sun, 22 Dec 2002, Anders Feder wrote:

> Hmm, noget siger mig at vi snart begynder at afholde "Kom i gang med
> Linux"-aftner for offentligt ansatte ;)

Indslaget var også i TV2 kl. 10.00 - dog var det klart
at de ikke fattede en bønne af hvad det der andet
software var - dvs. der blev ikke sagt "åben sov" eller
"fri sovs". Man kunne ligeså godt tro det var shareware
de snakkede om.... hrrm.

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.