Re: [ITPOLITIK] dommedag? (was: sslug og it-politik i fremtiden

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Jeg misforstår dig sikkert, men kan du så ikke lige forklare den lidt
> nærmere?

Der er ingen af de sager du henviser til der ulovliggører SSLUG eller
Linux som Ole påstod.

> Og hvis man ikke kan forklare en sag for sslug.itpolitik, så kan man nok
> heller ikke forklare den for bestyrelsen.

Korrekt, og din pointe er? (Da jeg egentligt går ud fra at du forsøger
at modsige mig i et eller andet)

--
SSLUGs julekalender - hver dag fra den 1. til den 24. december
   http://www.sslug.dk/julekalender/