Re: [ITPOLITIK] sslug og it-politik i fremtiden

"Erik Josefsson" <sslug@sslug> wrote in message

> http://www.sslug.dk/emailarkiv/patentdirektiv/
>
> Personlig fand jag det godt at ha en dedicered liste, men fra tid
> til annen fölte jag en viss usikerhed hvis jag var ensam på den
> eller ikke ;-)
Problemet er jo af og til, at det kan være svært at finde ud af, hvornår
en sådan liste skal lukkes igen. sslug.signatur viser problemstillingen
ganske godt.
Et link på http://www.sslug.dk forsiden til oversigten over
nyhedsgrupperne ville være fint. (Det er der måske allerede, men jeg kan
nu ikke lige finde det).