Re: [ITPOLITIK] Åbent brev til Kultur- og IT-ordfører og dagblade?

Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Ja, så fik jeg lige lidt skrivekrampe igen. ;)
>
> Er der nogle der ligger inde med relevante email-adresser på dagblade?

Undskyld jeg er lidt sent ude.
Man kan mene hvad man vil om Ekstra Bladet, men når de tager en sag op, så
bliver det som regel hørt.
Erling Tind Larsen tager sig af digitalt stof - ofte lidt kortere artikler.
Han kan nås på: sslug@sslug

Bo Elkjær tager sig af også af mindre notitser men arbejder også tit med
større artikelserier - f.eks Echelon-serien
(http://apollon.datashopper.dk/~boo/)
Han kan træffes på sslug@sslug

Mvh. Lars