Re: [ITPOLITIK] Om google - lidt tanker om freenet?

ES> "Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message

ES> Da en tilfældig fransk skuespillerinde udtalte sin mening om babysæler,
ES> blev hele det Grønlandske samfund ramt på deres eksistensgrundlag af
ES> hendes ord på trods af, at ingen Grøndlænder kunne drømme om at slagte
ES> en babysæl, hvad skulle han så leve af resten af året.

Og hvis jeg nu have udtalt det anonymt (eller offentligt for den sags skyld,
hvor stor tror du så effekten havde været.
BB var jo heller ikke den eneste eller den første der ytrede den mening, men
hun havde et navn.

ES> Da Shell ville destruere deres udtjente boreplatform på den mindst
ES> forurenende måde blev de ramt af ord. Ordene var usande, Greenpeace og
ES> andre løj, og talte mod bedre vidende, men jeg indrømmer gerne, at jeg
ES> også faldt for den kampagne.

Og hvis du havde læst det på en anonym freenet side, var du så også faldet for
det?

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>