Re: [ITPOLITIK] Kan I hjælpe os

sslug@sslug writes:

> I må meget undskylde hvis vi skriver på den forkerte liste, men dette virkede
> som den mest oplagte under SSLUG.
>
> Vi er en gruppe studerende på Roskilde Universitetscenter, som skriver om
> økonomisk incitement indenfor open source software. Vi havde håbet på at kunne
> bruge MySQL AB som case, men de har ikke svaret på vores mails.
>
> Vi er nu på udkig efter en virksomhed, som udvikler software, og denne software
> skal være open source, hvilket licens er underordnet. Casen vil blive brugt
> illustrativt, i forhold til den økonomiske model vi bygger op.

> [...]

Hej Martin,

Må jeg foreslå dig at prøve Magenta Aps <http://www.magenta-aps.dk/>.
De laver blandt andet et open source content management system ved
navn Obvius. Obvius er solgt til bla. RUC og man kunne forestille sig
de var lidt venligt stemt overfor jer :-)

Jeg kender intet til Magenta eller Obvius ud over ovenstående.

mvh
        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C