Re: [ITPOLITIK] Om google - lidt tanker om freenet?

On Mon, 16 Dec 2002, E. Sjørlund wrote:

> Mads, vil du stadigvæk gerne sætte en freenet server op for at bekæmpe
> cencur?

Ja. For det første vil jeg vide hvad det er i praksis. For det andet vil
jeg se de problemer du snakker om, inden jeg afviser freenet. Endelig er
jeg ikke overbevist om at man kan skade så meget som du siger, med
ytringer. Naturligvis kan svage grupper skades - men freenet burde så også
give de svage grupper adgang til at ytre sig.

Mads

Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its
efficiency and speed once every 18 months.
                                                    -- Slashdot comment