Re: [ITPOLITIK] ny ophavsretslov 22. december

Mads> On Mon, 16 Dec 2002, Niels wrote:
> [...]

Mads> Det er jeg slet ikke sikker på at jeg er enig i.

Mads> Suk, allerede her ser vi problemet - hvem tør tage chancen og blive
Mads> prøveklud? Jeg har andet af lavet end at blive retsforfulgt af Johan
Mads> Schlüter...

Det gør jeg. Jeg har ministerens personlige ord for at jeg må.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>