Re: [ITPOLITIK] Freenet!

Niels Vestergaard Jensen skrev:
> [...]

Derfor er det vigtigt at folk der mener at Freenet skal
overleve (jeg har ikke selv besluttet mig endnu) sørger for
at langt det meste af materialet på Freenet _ikke_ opfattes
som ulovligt.

> Det er også derfor jeg ikke sætter min server op før der
> virkelig er grund til det...

Det mener jeg er en fejltagelse, hvis du synes Freenet er en
god idé.  Du skal tværtimod sørge for at du har en masse
interessant materiale (der opfattes som godt og lovligt i
den brede befolkning) som man kun kan få gennem Freenet.

Hvis jeg kommer frem til at jeg synes at Freenet er en god
idé vil jeg nok flytte en stor del af mit websted til
Freenet.

Jacob
--
SSLUG's julekalender - hver dag fra den 1. til den 24. december
   http://www.sslug.dk/julekalender/