Re: [ITPOLITIK] Freenet - den kontroversielle diskussion

"Niels Elgaard Larsen" <sslug@sslug> wrote in message

> PostDanmark sender faktisk breve uden afsender.
> og TDC har telefonbokse, som man kan bruge anonymt.
>
> Er TDC og PostDanmark ansvarlige for det,
> der bliver sagt og skrevet anonymt?
Både Postvæsnet og teleselskaberne giver adgang til at politiet kan
se/høre budskabet mens de har fat i det. Oles server er bevidst
indrettet, så han ikke kan komme i den klemme, at skulle stå til ansvar
for at have givet frit spil til hvem som helst.
Jeg har på intet tidspunkt påstået, at Ole skal kunne stå inde for
indholdet i de meddelelser han lægger server til. Min anke går på at han
ukritisk giver adgang til alle uden på nogen måde at ville kende dem.