Re: [ITPOLITIK] CW: Politikere vedtager dvd-forbud

> Hej!
>
> Politikere vedtager dvd-forbud
>
> Det vil fremover være ulovligt at kopiere kopibeskyttede cd'er
> til en MP3-afspiller, ligesom det bliver ulovligt at
> parallelimportere dvd'er fra lande uden for EU. Det er nogle
> af konsekvenserne af en ny ophavsretslov, som et stort flertal
> i Folketinget står bag trods politisk modstand.
>
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=17333

Dette skal bli spennende.
Kjekke helter som befrir DVD skiver med gode filmer og smugler de ut fra USA
og omsetter de fritt i St.Peterburg og Berlin.

Mann i fotsid romslig frakk:
Pstt: Skal det være en original amerikansk DVD uten tvungen teksting?
Bare 200 EURO per DVD. Garantert feilfri og grundig testet.

Inn fra venstre side: To KGB agenter som fører mannen inn i en sort pansret
Mercedes og kjører hurtigt avsted.

Dette skal bli morro. Det smaker av forbudstid.
DVD-Jon er bare begynnelsen.

Ser jeg en satirisk komedie på temaet fritt omsatt i Argentina?

Mvh
Jim Oksvold

"Linux is Unix done properly." ®