Re: [ITPOLITIK] infosoc bliver måske stoppet/forkrøblet

ES> Jeg tror ikke rigtigt på, at en mail eller et brev fra en tilfældig
ES> borger vil have nogen indflydelse. Det er noget andet, hvis man som du
ES> har været personligt til stede, så modtageren har et ansigt at sætte
ES> brevet op på.

Det er jo for sent med L19 nu. Men til en anden gang.

Jeg har besøgt politikere og set masser af udskrifter af emails fra
enkeltpersoner med håndskrevne notater.

Politkere er generelt ret fintfølene med hvad der rører sig blandt vælgerne og
25 konstruktive emails fra individuelle borgere gør mere indtryk end en
pressemeddelelse fra en interesseorganisation. Især når det gælder om
overhovedet at få dem til at interessere sig for en sag.

Det er en helt gal formodning.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>