Re: [ITPOLITIK] P1 d. 9.12: Markedspladsen kommer med et indslag om MS-krav stillet af det offentlige

On Mon, Dec 09, 2002 at 07:23:31PM +0100, Ole Tange wrote:
> Jep. Her er mit løse referat. Det var ikke ordret, hvad der blev sagt.
> e-Boks lavet af Kommunedata (KMD). Kun Microsoft brugere kan bruge e-Boks.
> Journalist Peter Hesseldal (PH).
> Vicedirektør i KMD Jon Jonsen (JJ).
> Medforfatter af Teknologirådets OSS-rapport Mogens Kyhn Petersen (MKP).
> MKP: Monopoler kan være en god ide på kort sigt, men på lang sigt giver de
> et samfundsmæssigt tab.
> JJ: Enig. Vi vil gerne bruge standarder. Men mange af standarder er ikke
> færdige. Det betyder, vi skal udvikle til mange browsere. Begrænsingen kan
> [...]

Min erfaring er at E-Boks virker ca. 75% på Mozilla 1.0.1 hos mig.. det
er nok til at jeg med lidt snilde kan hente dokumenterne ned i PDF
format. Det er langt fra godt nok, men det er faktisk ikke så slemt som
nogen mener.

I Konqueror fra KDE 3.0.4 virker E-Boks faktisk bedre end i Mozilla..

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41